I. Политика на поверителност на JetHost.BG
„Нов Брод“ АД осъществява дейността си в съответствие със Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни.
Основание за събиране, обработване и съхраняване на Вашите лични данни
Чл. 1. (1) Нов Брод събира и обработва Вашите лични данни във връзка с предоставянето на хостинг услуги, регистрация на домейни, използване на виртуални и наети сървъри и сключване на договори с дружеството на основание чл. 6, ал. 1, Регламент (ЕС) 2016/679, и по-конкретно въз основа на следното:
- Изрично получено съгласие от Вас като клиент;
- Изпълнение на задълженията на Нов Брод по договор с Вас;
- Спазване на законово задължение, което се прилага спрямо Нов Брод;
- За целите на легитимния интерес на Нов Брод.
(2) Нов Брод е администратор на лични данни по отношение на Вашите данни като ползватели на нашите услуги. Спрямо личните данни, които Вие обработвате, използвайки нашите услуги, Нов Брод действа в качеството си на обработващ лични данни.
Цели и принципи при събирането, обработването и съхраняването на Вашите лични данни
Чл. 2. (1) Нов Брод събира и обработва личните данни, които Вие ни предоставяте във връзка с използването на нашите хостинг услуги и за сключване на договор с дружеството, както и за записване за участие в нашите събития, включително за следните цели:
- създаване на профил и осигуряване на пълна функционалност при предоставянето на услугите ни;
- индивидуализация на страна по договора;
- регистрация на участник в събитие, организирано от Нов Брод;
- счетоводни цели;
- статистически цели;
- защита на информационната сигурност;
- обезпечаване на изпълнението на договора за предоставяне на съответната услуга;
- изпращане на информационни бюлетини, съобщения за услугата, препоръки за подобряване на използването на платформата, нови и ъпгрейднати абонаментни планове и др.
- подобряване и индивидуализиране на услугата чрез предлагане на подходящи за Вас оферти, реклами, рекламни кампании, събития и други продукти и услуги, които могат да са от интерес за Вас;
- предоставяне на техническа поддръжка чрез тикет система или кол център;
(2) Нов Брод спазва следните принципи при обработката на Вашите лични данни:
- законосъобразност, добросъвестност и прозрачност;
- ограничение на целите на обработване;
- съотносимост с целите на обработката и свеждане до минимум на събираните данни;
- точност и актуалност на данните;
- ограничение на съхранението с оглед постигане на целите;
- цялостност и поверителност на обработването и гарантиране на подходящо ниво на сигурност на личните данни.
(3) При обработването и съхранението на личните данни, Нов Брод може да обработва и съхранява личните данни с цел защита следните си легитимни интереси:
– изпълнение на задълженията си към Национална агенция по приходите, Министерство на вътрешните работи и други държавни и общински органи.
Какви видове лични данни събира, обработва и съхранява Нов Брод?
Чл. 3. (1) Нов Брод извършва следните операции с личните данни за следните цели:
- Регистрация на потребител в уебсайта и изпълнение на договор за предоставяне на хостинг услуги, регистрация на домейн, виртуален или нает сървър и др. – целта на тази операция е създаване на профил, който да бъде свързан с използваната услуга и да управлявате съдържанието на услугата през създадения административен панел, съгласно избрания от Вас потребителски план. Заключение от оценката на въздействието: Въз основа на горепосочената оценка на въздействието, длъжностното лице за защита на личните данни, счита че операцията „Сключване на договор за хостинг услуга“ е допустима за извършване и предоставя достатъчни гаранции за защита на правата и законните интереси на субектите на данните в съответствие с изискванията на GDPR.
- Регистрация на потребител за целите на регистриране на домейн в или извън областта .БГ. Заключение от оценката на въздействието: Въз основа на горепосочената оценка на въздействието, длъжностното лице за защита на личните данни, счита че операцията „Регистрация на домейн“ е допустима за извършване и предоставя достатъчни гаранции за защита на правата и законните интереси на субектите на данните в съответствие с изискванията на GDPR.
- Сключване и изпълнение на търговска сделка с клиент или партньор – целта на тази операция е сключване и изпълнение на договор с търговски партньор или клиент и неговото администриране;
- Изпращане на информационен бюлетин (нюзлетър) – целта на тази операция е администриране на процеса по изпращане на бюлетини до клиентите, които са заявили, че желаят да получават;
(2) Нов Брод обработва следните категории лични данни и информация за следните цели и на следните основания:
- Данни: Ваши индивидуализиращи данни (име и фамилия, електронна поща, държава, телефон)
- Цел, за която се събират данните: 1) Регистрация на потребител; 2) Осъществяване на връзка с потребителя и изпращане на информация към него, включително при изразено желание – за изпращане на бюлетини и рекламни съобщения;
- Основание за обработка на личните Ви данни – С приемането на общите условия и регистрация в уебсайта и закупуване на услуга, между Нов Брод и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.
- Допълнителни данни, предоставяни от Вас – Ако желаете да допълните Вашия профил, можете да попълните в него данни за адрес и имейл за технически контакт.
- Цел, за която се събират данните: Допълване на информация за потребителя в потребителския му акаунт.
- Основания за обработка на данните: С приемането на общите условия и регистрация в уебсайта и закупуване на услуга, между Нов Брод и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.
- Други данни, които Нов Брод обработва – При влизане в нашия уебсайт или във Вашия профил, Нов Брод събира данни за използвания IP адрес.
- Цел, за която се събират данните: Подобряване на сигурността на услугата и локализация на интерфейса, статистически и маркетингови проучвания.
- Основания за обработка на данните: Обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът на данните е страна – чл. 6, ал. 1, б. (б) на GDPR. До създаването на профил на потребителя, IP адресът се събира на основание осъществяване на легитимните интереси на администратора – чл. 6, ал. 1, б. (е) от GDPR;
- Ваши данни за издаването на фактура на физическо лице – Ако желаете да Ви бъде издадена фактура в качеството Ви на физическо лице, следва да предоставите своя единен граждански номер.
- Цел, за която се събират данните: Издаване на фактура за извършване на плащания по сключен договор за предоставяне на услуги за използване на платформата за създаване на електронни магазини.
- Основание за обработка на личните Ви данни – С приемането на общите условия и регистрация на уебсайта, или при сключването на писмен договор, между Нов Брод и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.
(3) Нов Брод не събира и не обработва лични данни, които се отнасят за следното:
- разкриват расов или етнически произход;
- разкриват политически, религиозни или философски убеждения, или членство в синдикални организации;
- генетични и биометрични данни, данни за здравословното състояние или данни за сексуалния живот или сексуалната ориентация.
(5) Личните данни са събрани от Нов Брод от лицата, за които се отнасят.
(6) Дружеството не извършва автоматизирано взимане на решения с данни.
Срок на съхранение на личните Ви данни
Чл. 4. (1) Нов Брод съхранява Вашите лични данни за срок не по-дълъг от съществуването на профила ви в уебсайта. След изтичането на този срок, Нов Брод полага необходимите грижи да изтрие и унищожи всички Ваши данни, без ненужно забавяне.
(2) Нов Брод Ви уведомява, в случай, че срокът за съхранение на данните е необходимо да бъде удължен с оглед изпълнение на целите, изпълнение на договора, с оглед легитимни интереси на Нов Брод или друго.
(3) Нов Брод съхранява личните данни, които е необходимо да пази по силата на приложимото законодателство за съответния предвиден срок, който може да надхвърля срока на съществуване на вашата регистрация.
Предаване на вашите лични данни за обработване
Чл. 5. (1) Нов Брод може по собствена преценка да предава част или всички Ваши лични данни на обработващи лични данни за изпълнението на целите за обработване при спазване на изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679.
(2) Нов Брод Ви уведомява в случай на намерение да предаде част или всички Ваши лични данни на трети държави или международни организации.
Вашите права при събирането, обработването и съхранението на личните ви данни
Оттегляне на съгласието за обработване на личните Ви данни
Чл. 6. (1) Ако не желаете всички или част от Вашите лични данни да продължат да бъдат обработвани от Нов Брод за конкретна или за всички цели на обработване, Вие можете по всяко време да оттеглите съгласието си за обработка чрез попълване на формата във Вашия профил или чрез искане в свободен текст.
(2) Нов Брод може да поиска да удостоверите своята самоличност и идентичност с лицето, за което се отнасят данните.
(3) С оттегляне на съгласието за обработване на лични данни, които са задължителни за създаването и поддържане на регистрацията Ви за използване на услугите, Вашият акаунт ще стане неактивен.
Право на достъп
Чл. 7. (1) Вие имате право да изискате и получите от Нов Брод потвърждение дали се обработват лични данни, свързани с Вас.
(2) Вие имате право да получите достъп до данните, свързани с него, както и до информацията, отнасяща се до събирането, обработването и съхранението на личните Ви данни.
(3) Нов Брод Ви предоставя при поискване, копие от обработваните лични данни, свързани с Вас, в електронна или друга подходяща форма.
(4) Предоставянето на достъп до данните е безплатно, но Нов Брод си запазва правото да наложи административна такса, в случай на повторяемост или прекомерност на исканията.
Право на коригиране или попълване
Чл. 8. Вие можете да коригирате или попълните неточните или непълните лични данни, свързани с Вас директно през Вашия профил в уебсайта или с отправяне на искане до Нов Брод.
Право на изтриване („да бъдеш забравен“)
Чл. 9. (1) Вие имате правото да поискате от Нов Брод изтриване на свързаните с Вас лични данни, а Нов Брод има задължението да ги изтрие без ненужно забавяне, когато е налице някое от посочените по-долу основания:
- личните данни повече не са необходими за целите, за които са били събрани или обработвани по друг начин;
- Вие оттеглите своето съгласие, върху което се основава обработването на данните и няма друго правно основание за обработването;
- Вие възразите срещу обработването на свързаните с Вас лични данни, включително за целите на директния маркетинг и няма законни основания за обработването, които да имат преимущество;
- личните данни са били обработвани незаконосъобразно;
- личните данни трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на ЕС или правото на държава членка, което се прилага спрямо Нов Брод;
- личните данни са били събрани във връзка с предлагането на услуги на информационното общество.
(2) Нов Брод не е длъжен да изтрие личните данни, ако ги съхранява и обработва:
- за упражняване на правото на свобода на изразяването и правото на информация;
- за спазване на правно задължение, което изисква обработване, предвидено в правото на ЕС или правото на държавата членка, което се прилага спрямо Администратора или за изпълнението на задача от обществен интерес или при упражняването на официални правомощия, които са му предоставени;
- по причини от обществен интерес в областта на общественото здраве;
- за целите на архивирането в обществен интерес, за научни или исторически изследвания или за статистически цели;
- за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.
(3) За да упражните правото си на „забравяне“, Вие следва да подадете искане през опцията във Вашия профил или писмено искане, изпратено до Нов Брод, както и да удостоверите своята самоличност и идентичност с лицето, за което се отнасят данните преди Нов Брод, като представите на място своята лична карта за целите на идентификация и при необходимост въведете своите данни за вход в профила на лицето, за което се отнасят данните, пред служител на Нов Брод.
(4) Нов Брод не изтрива данните, които има законово задължение да съхранява, включително за защита по повод отправени срещу него съдебни претенции или доказване на свои права.
Право на ограничаване
Чл. 10. Вие имате право да изискате от Нов Брод да ограничи обработването на свързаните с Вас данни, когато:
- оспорите точността на личните данни, за срок, който позволява на Нов Брод да провери точността на личните данни;
- обработването е неправомерно, но Вие не желаете личните Ви данни да бъдат изтрити, а само използването им да бъде ограничено;
- Нов Брод не се нуждае повече от личните данни за целите на обработването, но Вие ги изисквате за установяването, упражняването или защитата на свои правни претенции;
- Възразили сте срещу обработването в очакване на проверка дали законните основания на Нов Брод имат преимущество пред Вашите интереси.
Право на преносимост
Чл. 11. (1) Вие можете по всяко време да изтеглите данните, които се съхраняват и обработват за Вас във връзка с използване на услугите на Нов Брод, директно през Вашия профил или с искане по имейл.
(2) Вие можете да поискате от Нов Брод директно да прехвърли Вашите лични данни към посочен от Вас администратор, когато това е технически осъществимо.
Право на получаване на информация
Чл. 12. Вие можете да поискате от Нов Брод да Ви информира относно всички получатели, на които личните данни, за които е поискано коригиране, изтриване или ограничаване на обработването, са били разкрити. Нов Брод може да откаже да предостави тази информация, ако това би било невъзможно или изисква несъразмерно големи усилия.
Право на възражение
Чл. 13. Вие можете да възразите по всяко време срещу обработването на лични данни от Нов Брод, които се отнасят до Вас, включително ако се обработват за целите на профилиране или директен маркетинг.
Вашите права при нарушение на сигурността на личните ви данни
Чл. 14. (1) Ако Нов Брод установи нарушение на сигурността на личните Ви данни, което може да породи висок риск за Вашите права и свободи, ние Ви уведомяваме без ненужно забавяне за нарушението, както и за мерките, които са предприети или предстои да бъдат предприети.
(2) Нов Брод не е длъжен да Ви уведомява, ако:
- е предприел подходящи технически и организационни мерки за защита по отношение на данните, засегнати от нарушението на сигурността;
- е взел впоследствие мерки, които гарантират, че нарушението няма да доведе до висок риск за правата Ви;
- уведомяването би изисквало непропорционални усилия.
Лица, на които се предоставят личните ви данни
Чл. 15. За извършване на регистрация на домейн в или извън областта .БГ и след подадена заявка от Ваша страна, Нов Брод предава необходимата информация към съответния регистратор на домейни, който обработва Вашите данни като администратор за целите на регистрацията на заявения домейн.
Чл. 16. Администраторът не извършва трансфер на вашите данни към трети държави.
Други разпоредби
Чл. 17. В случай на нарушаване на правата Ви съгласно горепосоченото или приложимото законодателство за защита на личните данни, имате право да подадете жалба до Комисията за защита на личните данни, както следва:
Наименование: Комисия за защита на личните данни (КЗЛД):
Седалище и адрес на управление : София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
Адрес за кореспонденция: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
Телефон: 02/91-53-518
Интернет страница: www.cpdp.bg
Чл. 18. Можете да упражните всичките си права относно защита на Вашите лични данни чрез формите, приложени към настоящата информация. Разбира се, тези форми не са задължителни и можете да отправите исканията си във всякаква форма, която съдържа изявление за това и ви идентифицира като притежател на данните.
Чл. 19. Ако съгласието се отнася за трансфер, Администраторът описва възможните рискове за трансфера на данните към трети държави при липсата на решение за адекватна защита и подходящи средства за защита.
Чл. 20. (1) Когато възлагате на Нов Брод да обработва лични данни на трето лице за целите на използването на услугата, Нов Брод действа в качеството на обработващ личните данни.
(2) В случаите по ал. 1, Нов Брод действа единствено по Ваша инструкция като ползвател на услугата и само доколкото може да има контрол върху личните данни, които Вие обработвате. Нов Брод няма контрол върху съдържанието и данните, които Вие като ползвател на услугата избирате да зареди в услугата (включително ако тези данни включват или не лични данни). В този случай Нов Брод няма роля в процеса на взимане на решение дали ползвателят използва услугата за обработка на личните данни, за какви цели и дали същите са защитени. Съответно, отговорността на Нов Брод в този случай се ограничава до 1) съобразяване с инструкциите на ползвателя на услугата съгласно договора и общите условия и 2) предоставянето на информация за услугата и функционалностите чрез нейния интерфейс.
Приложения:
Приложение 1: Форма за оттегляне на съгласие за целите на обработка
Приложение 2: Искане „да бъда забравен“ – за изтриване на личните данни, свързани с мен
Приложение № 3 – Искане за преносимост на лични данни
Приложение № 4 – Искане за коригиране на данни
II. ПОЛИТИКА ЗА НУЛИРАНЕ НА ПАРОЛИ
Чл. 1. (1) Настоящата политика за нулиране на пароли („Политиката“) урежда отношенията между „Нов Брод“ АД, със седалище и адрес на управление: гр. София, кв. Изток, бул. „Самоков“ № 28 Е, ЕИК 207538384, представлявано от Изпълнителните директори Любомир Русанов и Методи Дреновски (наричано по-долу ДОСТАВЧИК), и лицата, използващи услугите на ДОСТАВЧИКА (наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ).
(2) Тази Политика има за цел да увеличи максимално сигурността на предоставяните от ДОСТАВЧИКА услуги и да осигури удобство за ПОЛЗВАТЕЛЯ. Тя очертава структуриран и сигурен подход за нулиране на пароли на акаунти на ПОЛЗВАТЕЛИ, регистрирани на платформи на ДОСТАВЧИКА, и подчертава ангажимента на ДОСТАВЧИКА за прилагане на най-добрите практики за защита на акаунти и чувствителна информация.
(3) Политиката се прилага за всички ПОЛЗВАТЕЛИ на услугите на ДОСТАВЧИКА, които изискват удостоверен достъп, като целта е да се предотвратят неоторизирани достъпи и да се запази целостта на данните на ПОЛЗВАТЕЛИТЕ.
Чл. 2. (1) Тази Политика се прилага универсално за всички услуги и платформи на ДОСТАВЧИКА, които изискват удостоверяване на достъпа.
(2) Политиката се прилага за следните ПОЛЗВАТЕЛИ:
– Всеки индивидуален или бизнес клиент, който използва услугите на ДОСТАВЧИКА.
– Администратори, управляващи уебсайтове или услуги.
– Трети страни, които имат достъп до определени услуги.
(3) Политиката се отнася за следните услуги, предоставяни от ДОСТАВЧИКА:
– Поддръжка на уебсайтове: Достъп до табла за управление, поддръжка и свързани услуги.
– Онлайн ресурси и инструменти: Достъп до форуми, бази данни и други онлайн инструменти, изискващи парола.
– Абонаментни услуги: Достъп до портали за управление на абонаменти и използване на услуги.
(4) Политиката има за цел:
– Сигурност и защита: Основната цел е да се защитят ПОЛЗВАТЕЛИТЕ и техните данни от неоторизиран достъп и пробиви в сигурността на акаунтите им.
– Достъпност и поддръжка: Да се гарантира, че легитимните ПОЛЗВАТЕЛИ могат бързо и лесно да възстановят достъпа до своите акаунти с минимално прекъсване.
(5) Процедурите за нулиране на парола са проектирани да бъдат сигурни и ефективни, за да могат ПОЛЗВАТЕЛИТЕ бързо да възстановят достъпа до акаунтите си.
Чл. 3. (1) За иницииране на процедура по нулиране на парола отПОЛЗВАТЕЛЯ, той следва да кликне върху връзката „Забравена парола?“, която обикновено се намира на страницата за вход, след което трябва да въведе имейл адреса, свързан с акаунта му.
(2) След подаване на заявката, ДОСТАВЧИКЪТ изпраща код за потвърждение или линк към регистрирания имейл адрес или мобилен номер на ПОЛЗВАТЕЛЯ.
(3) След успешна проверка ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава временна парола или връзка за нулиране, която е с ограничен срок на валидност (напр. 24 часа).
(4) След въвеждане на временната парола, ПОЛЗВАТЕЛЯТ е подканен да създаде нова парола, която трябва да отговаря на изискванията на ДОСТАВЧИКА за сложност на паролата (минимална дължина, комбинация от главни и малки букви, цифри и символи). Паролата се въвежда два пъти за потвърждение. След успешна промяна ПОЛЗВАТЕЛЯТ получава известие, че може да влезе в акаунта си с новата си парола.
Чл. 4. (1) Когато ПОЛЗВАТЕЛЯТ се нуждае от помощ при нулиране на паролата, специалистите по поддръжка на ДОСТАВЧИКА предлагат съдействие при следните условия:
– Когато ПОЛЗВАТЕЛЯТ е загубил достъп до регистрирания си имейл или телефон.
– При съмнения за неоторизиран достъп или други проблеми със сигурността на акаунта.
– В случай на технически проблеми с автоматизирания процес.
(2) За да инициира нулиране по ал. 1, ПОЛЗВАТЕЛЯТ трябва да премине през проверка на самоличността. Това може да включва отговор на допълнителни въпроси за сигурност или предоставяне на специфична за акаунта информация.
(3) В случай на нулиране по ал. 1, се спазва следната процедура:
– ПОЛЗВАТЕЛЯТ изпраща заявка до екипа на ДОСТАВЧИКA чрез съответен имейл адрес за поддръжка, или чрез онлайн форма за контакт на уебсайта му.
– Специалистът по поддръжка събира необходимата информация и извършва проверка на самоличносттана ПОЛЗВАТЕЛЯ.
– Специалистът по поддръжка нулира паролата ръчно и изпраща на ПОЛЗВАТЕЛЯ временна парола или сигурна връзка.
(4) Всички административни нулирания се записват и наблюдават за целите на одита. Комуникацията е криптирана и поверителна.
Чл. 5. ДОСТАВЧИКЪТ прилага няколко ключови мерки за сигурност, за да защити процеса на нулиране на парола.
– Криптиране на комуникацията: Всички комуникации, свързани с нулиране на пароли, се криптират с помощта на стандартни протоколи като TLS (Transport Layer Security).
– Многофакторно удостоверяване (Multi-Factor Authentication – MFA): Когато е възможно, се използва MFA, за да се добави допълнително ниво на сигурност, изискващ поне две фази/форми на доказване на самоличността.
– Политики за временни връзки: Линковете/кодовете за нулиране са за еднократна употреба и имат строг срок на валидност от 1 до 24 часа, за да се сведе до минимум рискът от злоупотреба.
– Редовни одити и наблюдение: ДОСТАВЧИКЪТ непрекъснато следи за подозрителни дейности, като например необичайно голям брой заявки за нулиране, и поддържа подробни регистрационни файлове за целите на сигурността.
– План за реакция при инциденти: ДОСТАВЧИКЪТ разполага с план за действие в случай на пробив в сигурността на информацията на платформите му, който включва незабавно уведомяване на засегнатите ПОЛЗВАТЕЛИ.
Чл. 6. При създаване на акаунт в платформите на ДОСТАВЧИКА, ПОЛЗВАТЕЛЯТ е длъжен:
– да гарантира, че неговите данни за контакт (имейл, телефон) са винаги точни и актуални.
– да пази в тайна паролата за акаунта си и да не я споделя с трети лица. ПОЛЗВАТЕЛЯТ трябва да излиза от акаунта си, когато го използва от обществени или споделени устройства.
– да следва указанията за създаване на силни пароли и да ги актуализира периодично.
– да реагира незабавно на известия за подозрителна дейност.
– Препоръчително е активирането на двуфакторно удостоверяване (2FA), където е налично.
– незабавно да докладва на ДОСТАВЧИКА за всякакви инциденти или притеснения, свързани със сигурността на акаунта си.
Чл. 7. (1) ДОСТАВЧИКЪТ се ангажира да поддържа сигурна среда на използване на услугите му чрез активно наблюдение на потребителската активност и гарантиране на съответствие с тази Политика.
(2) Всички ПОЛЗВАТЕЛИ са длъжни да спазват Политиката. Неспазването ѝ може да доведе до временно или постоянно прекратяване на достъпа до услугите на ДОСТАВЧИКА.
(3) ДОСТАВЧИКЪТизползва автоматизирани системи за откриване на софтуерни заплахи и провежда редовни одити на сигурността за оценка на ефективността на процесите.
(4) ДОСТАВЧИКЪТ е установил процедури за откриване, уведомяване на ПОЛЗВАТЕЛИТЕ и разрешаване на инциденти, свързани със сигурността на данните на ПОЛЗВАТЕЛИТЕ.
(5) ПОЛЗВАТЕЛИТЕ са длъжни да сътрудничат на ДОСТАВЧИКА, като докладват за подозрителни дейностиотносно услугите му.
Чл. 8. Тази Политика подлежи на периодичен преглед и актуализации от ДОСТАВЧИКА, за да отговори на променящите се информационни заплахи и стандарти за сигурност на платформата:
– Политиката се преглежда поне веднъж годишно или по-често при необходимост.
– ПОЛЗВАТЕЛИТЕ са информирани за съществени промени в Политиката чрез имейл или известия в платформата. Актуализираната Политика ще бъде достъпна на уебсайта на ДОСТАВЧИКА.
– Продължаващото използване на услугите след датата на влизане в сила на промените в Политиката представлява приемане на ревизираните условия от страна на ПОЛЗВАТЕЛЯ.
Чл. 9. (1) Приемането и спазването на условията на тази Политика е задължително за всички ПОЛЗВАТЕЛИ на услугите на ДОСТАВЧИКА.
(2) Приемането на Политиката се извършва чрез изрично потвърждение (напр. отметка в поле) по време на регистрация или при нулиране на парола. ДОСТАВЧИКЪТ съхранява запис за това съгласие.
(3) ПОЛЗВАТЕЛИ, които не са съгласни с Политиката или нейните актуализации, могат да изберат да закрият своите акаунти в платформата на ДОСТАВЧИКА.
III. Политика за използване на „бисквитки“
(Cookie Policy)
Уебсайтът https://jethost.bg („Уебсайтът“/„Сайтът“), чиято собственост и управление принадлежи на „Нов Брод“ АД, ЕИК 207538384,използва т.нар. „бисквитки“ (cookies). Бисквитките се използват, за да сме сигурни, че ще получавате най-подходящата информация, както и за да подобрим Вашето потребителско изживяване, да анализираме трафика и да Ви предоставяме персонализирано съдържание. Те помагат за персонализация при използване на нашите услуги и предоставяне на по-релевантно съдържание, съобразено с индивидуалните Ви предпочитания.
Тази Политика за използване на „бисквитките“ Ви предоставя информация за събирането и обработването на „бисквитки“ от https://jethost.bg за целите на предоставянето, персонализирането, оценяването, подобряването и защитаването на нашите услуги, както и за тяхното управляване. Политиката е съобразена с действащата европейска и национална регулация и по-конкретно с Директива 2002/58/ЕО за правото на неприкосновеност на личния живот и електронни комуникации и Закона за електронните съобщения.
При използване на функционалностите на уебсайта на https://jethost.bg може да запазят „бисквитки“ във Вашия компютър или мобилно устройство с Вашето съгласие, като с използването на нашия уебсайт, Вие давате свободно, конкретно и информирано указание за волята си да получите предоставяните от нас услуги и съответно да бъдат обработени свързаните с това „бисквитки“.
Какво представляват „бисквитките“?
„Бисквитките“ са малки текстови файлове, които се съхраняват на Вашето устройство (компютър, таблет или мобилен телефон), когато посещавате уебсайтове. Те съдържат информация за Вашето поведение при навигация и Ви помагат да се движите по-ефективно в интернет, като запазват Вашите предпочитания и настройки.
При Ваше следващо посещение на Уебсайта, браузърът ще изпрати обратно към уеб сървъра информацията във вече създадените „бисквитки“. Различните „бисквитки“ имат различни срокове за съхранение, което означава, че при последващо посещение на нашия уебсайт, е възможно „бисквитката“ да е вече изтрита. Всеки браузър има отделно пространство за съхранение на „бисквитки“, поради което ако ползвате повече от един браузър, е възможно едни и същи „бисквитки“ да бъдат записани повече от веднъж.
Видове „бисквитки“, които използваме и тяхното предназначение
В зависимост от срока на съхранение „бисквитките“ на устройството на потребителя се делят на сесийни и постоянни. Сесийните „бисквитки“ се съхраняват временно на Вашето устройство и се изтриват след приключване на сесията, т.е. затваряне на Уебсайта. Постоянните „бисквитки“ се съхраняват на крайното устройство за предвидения за тях срок или докато не бъдат изтрити от потребителя.
Можете да видите по-долу подробно конкретните „бисквитки“, които събираме и техните срокове за съхранение.
Тип бисквитка 3_fa4227-3c> |
Описание 3_9b26c7-69> |
Примерно използване 3_e982e0-0a> |
Срок на съхранение 3_e46950-b8> |
Необходими „бисквитки“ 3_c231db-52> |
Тези „бисквитки“ са съществени за правилното функциониране на Уебсайта и предоставянето на нашите услуги на потребителите и не могат да бъдат изключени. Също така те се използват и за гарантиране на сигурна уеб среда. 3_a0decc-c6> |
Запазване на сесии, вход в потребителския акаунт и други. 3_39cfb4-6b> |
До края на сесията 3_e63fd1-f4> |
Аналитични „бисквитки“ 3_5d0378-ef> |
Използваме тези „бисквитки“ за събиране на информация за това как посетителите използват нашия уебсайт. Те ни помагат да разберем кои страници са най-посещавани и как потребителите взаимодействат със Сайта. 3_e4b527-bb> |
Google Analytics за проследяване на поведението на потребителите. 3_275a15-8e> |
1 година (подновяване на съгласието) 3_e43feb-3d> |
Функционални „бисквитки“ 3_20e7b2-d2> |
Функционалните „бисквитки“ позволяват запомняне на Вашите предпочитания и персонализиране на изживяването на Сайта. 3_c985cf-77> |
Запомняне на предпочитания за език и настройки на Уебсайта. 3_f3ad85-65> |
1 година (подновяване на съгласието) 3_cfe9b9-76> |
Маркетингови и рекламни „бисквитки“ 3_40eafb-3f> |
Тези „бисквитки“ се използват за предоставяне на персонализирани реклами и за измерване на ефективността на нашите рекламни кампании. 3_e908bd-a1> |
Показване на персонализирани реклами и ремаркетинг на услуги и продукти във връзка с хостинг услуги и техническа поддръжка на уебсайтове. 3_c9aa2d-b9> |
6 месеца до 1 година 3_c3ddbd-16> |
Производствени „бисквитки“ 3_c1fce9-90> |
Тези „бисквитки“ се използват за предоставяне на персонализирани реклами и за измерване на ефективността на нашите рекламни кампании. 3_882bed-c5> |
Оптимизация на скоростта на зареждане на страниците и идентифициране на проблеми с Уебсайта. 3_02789c-13> |
1 година 3_355ea5-50> |
Съгласие и срок за подновяване на съгласието
• Съгласие за използване на „бисквитки“: При първото Ви посещение на нашия уебсайт ще Ви бъде предоставен банер за съгласие, който ще Ви позволи да изберете кои категории „бисквитки“ искате да приемете. Можете да промените Вашите настройки за съгласие по всяко време чрез нашия панел за управление на „бисквитките“.
• Подновяване на съгласието: За да гарантираме, че Вашето съгласие остава актуално и че сте информирани за всички промени, ние ще изискваме подновяване на съгласието на всяка 1 година. Също така, ако променим нашата политика за „бисквитките“ или добавим нови категории данни, ще поискаме отново Вашето съгласие.
Управление на съгласието
С помощта на Consent Mode 2 Advanced, ние Ви предоставяме пълен контрол над настройките за „бисквитки“. Можете по всяко време да промените своите предпочитания, да оттеглите съгласието си или да настроите кои категории „бисквитки“ искате да позволите, като използвате нашия панел за управление на съгласието.
Как да управлявате „бисквитките“?
Можете да управлявате и контролирате „бисквитките“, като промените настройките на Вашия браузър или използвате нашия панел за управление на съгласието на Уебсайта. Молим да имате предвид, че ограничаването на употребата на бисквитките може да засегне някои от функционалностите, които Уебсайтът предоставя на потребителя. Стандартният софтуер за сърфиране (браузър) по подразбиране позволява поставянето на бисквитки.
Промени в политиката за „бисквитките“
Можем периодично да актуализираме тази Политика за използване на „бисквитки“, за да отразим промени в регулаторни изисквания или нашите практики. Всички бъдещи промени в нашата политика за използване на бисквитки ще бъдат публикувани на тази страница. Препоръчваме Ви да преглеждате тази страница редовно, за да сте информирани за последните актуализации.
„Бисквитките“ и личните данни
Информацията, която е събрана от „бисквитките“, може да бъде използвана единствено за осъществяването на конкретни функции в Уебсайта, свързани със самия потребител. Данните са криптирани, за да се предотврати достъпът до тях от неоторизирани лица и не се използват по никакъв начин, освен за целите на предоставяне на пълната функционалност на уебсайта и при ползване на нашите услуги.
Техническата информация, която събираме въз основа на „бисквитките“, не представлява лични данни по смисъла на Общия регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни), тъй като същата не е в достатъчна степен индивидуализираща. Нейното използване се налага с цел функционирането на Уебсайта, събиране на необходима информация, включително изискуема по закон, гарантиране на сигурността на ползвателите на Уебсайта, както и за подобряване на услугите, които Ви предоставяме.
Тази Политика за използване на „бисквитки“ е приета на 01.07.2025 г.
IV. Политика за приемлива употреба на JetHost
1. Въведение
1.1. Нашата Политика за приемлива употреба („Политиката“) е създадена с цел да предостави ясни насоки за използването на нашите услуги и да гарантира положително и продуктивно изживяване за всички наши клиенти. Вие трябва да използвате всички Услуги единствено за законни цели.
Съгласявате се да поддържате своя уебсайт в пълно съответствие с нашите общи условия и настоящата Политика за приемлива употреба.
1.2. Информация за различните абонаментни планове за услугите „Уеб хостинг“ и „Хостинг за WordPress“ е достъпна на следния адрес: https://jethost.bg/compare-plans/
1.3. Вие разбирате и се съгласявате, че JetHost има право:
2. Забранени дейности
2.1. С използването на която и да е услуга, предоставена от JetHost, Вие се съгласявате:
2.2. С използването на която и да е услуга, предоставена от JetHost, се съгласявате да не хоствате уебсайтове, съдържание, връзки или реклами, които:
2.3. С използването на услугите на JetHost се съгласявате да не използвате акаунта за съхранение на файлове и да не качвате недопустими материали, включително:
2.4 С използването на която и да е услуга, предоставена от JetHost, Вие се съгласявате да не участвате в действия или да не подстрекавате към действия, които причиняват вреда на JetHost или на други клиенти. Такива действия включват, но не се ограничават до:
2.5 JetHost си запазва правото по своя собствена преценка да откаже предоставяне на услуга на което и да е лице.
2.6 Всеки материал, който по преценка на JetHost е неприличен или заплашителен, е строго забранен и ще бъде незабавно премахнат от сървърите на JetHost със или без предварително уведомление. Това може да доведе до предупреждение, временно спиране или незабавно прекратяване на акаунта без възстановяване на заплатените суми.
2.7 Вие се съгласявате, че JetHost има изключителното право да определи какво представлява нарушение на горепосочената Политика за приемлива употреба, както и какви мерки и каква тежест да приложи като санкция. При установяване на нарушение JetHost ще предприеме съответни действия по собствена преценка и ще Ви уведоми.
2.8 Решенията на JetHost в такива случаи са задължителни и окончателни. JetHost не носи отговорност за каквито и да е загуби или щети, произтичащи от мерки, предприети срещу действия, причиняващи вреда на JetHost или трети лица. JetHost има право да прекрати всеки хостинг акаунт, който е бил спрян по каквато и да е причина за повече от 14 календарни дни от датата на спиране, освен ако клиентът не е предприел действия за отстраняване на нарушението. Всички резервни копия на акаунта ще бъдат окончателно изтрити при прекратяване и няма да се дължи възстановяване на средства. JetHost не носи отговорност за загуби или щети в такива случаи.
2.9 JetHost си запазва правото, по свое усмотрение, да разследва използването на своите услуги с цел установяване на нарушения на своите политики. Това важи за всички хостинг пакети и услуги. JetHost си запазва и правото да премахва всяко съдържание, което счита за забранено по тази Политика или Общите условия. Не се съхраняват резервни копия на премахнатото съдържание.
3. Политика относно имейли и защита от спам
3.1 Вие сте длъжни да спазвате разпоредбите на всички други приложими закони и нормативни изисквания относно изпращането на търговски и масови имейли. Изпращането на непоискани масови имейли е строго забранено. Всеки имейл, изпратен до получател, който не е дал изрично съгласие да получава кореспонденция от Вас (доказуемо чрез „потвърдено включване“), ще се счита за непоискано съобщение.
JetHost изрично забранява, без ограничение, следните дейности:
3.2 Ако се установи нарушение на чл. 3 в резултат на неоторизиран достъп до акаунта Ви или уязвимост в използваните от Вас скриптове/уеб приложения, JetHost временно ще преустанови услугата и ще Ви уведоми. Вие сте длъжни незабавно да предприемете мерки за отстраняване на нарушението. Ако не реагирате в срок от 24 часа след уведомлението, JetHost има право едностранно да прекрати предоставянето на услугата без допълнително предупреждение.
4. Допълнителна политика за приемлива употреба за споделени акаунти
4.1 Вашето използване на сървърните ресурси не трябва да застрашава капацитета или функционирането на споделения сървър.
4.2 Всеки споделен акаунт може да използва, средно, не повече ресурси от посочените по-долу:
План/Ресурс3_47f6bd-35> |
Мини3_d6ea56-b3> |
Старт3_b79a22-23> |
Маверик3_56c2c8-fb> |
Бизнес3_18b552-7e> |
RAM памет 3_342b1a-a1> |
1 GB 3_b7dee2-d6> |
2 GB 3_525216-49> |
3 GB 3_c02f27-68> |
4 GB 3_1fe933-d2> |
CPU мощност 3_5b4e47-63> |
100% 3_24ab11-2e> |
150% 3_a22300-2c> |
200% 3_2fa5dd-4e> |
400% 3_0402ae-45> |
CPU секунди/месечно 3_77eaf7-d2> |
120 000 3_eb1253-29> |
240 000 3_5a3922-90> |
420 000 3_1a31fc-c4> |
600 000 3_398372-c8> |
Inodes (брой файлове) 3_a0a9d0-88> |
150 000 3_72d80d-4d> |
300 000 3_a95b45-40> |
600 000 3_d31d5a-aa> |
2 000 000 3_2222f6-29> |
I/O MB/s (дискови операциия в MB/s) 3_c74e17-5d> |
20 3_3491db-89> |
30 3_d1a46c-29> |
40 3_079315-d0> |
50 3_097168-43> |
IOPS (дискови операции в секунда) 3_4315c5-82> |
1024 3_bef1d0-c6> |
1024 3_4727eb-d9> |
1024 3_2ce461-6c> |
1024 3_442a32-6d> |
Макс. размер на MySQL таблица 3_a2d4a2-e2> |
125 MB 3_24122e-12> |
125 MB 3_dffe71-09> |
250 MB 3_760d4b-8b> |
400 MB 3_9b1a19-ee> |
Макс. размер на MySQL база данни 3_dc8455-23> |
350MB 3_c05c6f-ae> |
500 MB 3_e056d2-7b> |
750 MB 3_c94387-bb> |
1024 MB 3_7e839a-00> |
Макс. потребителски връзки към MySQL 3_11f652-97> |
50 3_7a5ed3-70> |
50 3_bb8246-b1> |
50 3_518a5e-c2> |
50 3_f1a41a-7c> |
Макс. време за изпълнение на заявки към БГ 3_73fa28-ba> |
1 сек. 3_2bf7a9-5a> |
1 сек. 3_a19fc9-12> |
2 сек. 3_cf5a16-18> |
2 сек. 3_f518e8-3b> |
Ограничение за изпращане мейли на час 3_0ef7f0-91> |
400 3_e23d27-22> |
600 3_78af1b-be> |
800 3_3de79f-79> |
1000 3_aefe13-0e> |
5. Политика за резервни копия (бекъп)
5.1 Резервни копия на съдържание и бази данни:
JetHost извършва регулярни резервни копия, които обхващат цялото съдържание на уебсайта и базите данни, с изключение на следните случаи:
5.2 Направените резервни копия са предназначени единствено за вътрешна употреба от страна на JetHost.
5.3 Вие разбирате и се съгласявате, че сте длъжни самостоятелно да поддържате свои резервни копия, независимо от резервните копия, които JetHost създава и съхранява.
6. Стандарти за поведение и общуване
6.1 Професионално взаимодействие:
JetHost изисква всички форми на комуникация с клиенти и потребители, включително заявки към системната поддръжка, да отговарят на стандартите за добри маниери, морал и учтиво поведение.
6.2 Право на отказ от обслужване:
JetHost си запазва правото да:
7. Промени в Политиката
7.1 JetHost си запазва правото по всяко време да изменя настоящата Политика. Потребителите ще бъдат уведомени за всякакви промени, които съществено засягат използването на услугите.
8. Контакт и комуникация
За въпроси, свързани с настоящата Политика, или за обсъждане на нейните клаузи, моля, свържете се с JetHost чрез посочените канали за комуникация.
V. ПОЛИТИКА ЗА Разплащане с банкови карти
1. При поръчка на услуги и избор на кредитна/дебитна карта като начин на плащане, Доставчикът гарантира сигурното съхранение на предоставените от клиента данни.
2. Въведените данни НЕ се съхраняват при Доставчика а в Банката или финансовия посредник, например Stripe, чрез който се осъществява плащането. Доставчикът разполага с непълни данни за въведената карта, както от страна на банката или финансовия посредник се предоставя уникален код (token), кореспондиращ с определената карта.
3. Запазените картови данни по подразбиране се ползват от Доставчика за автоматично подновяване на активни услуги.
4. При автоматично подновяване на услуга, Доставчикът подава към Банката или финансовия посредник уникалния код (token) и сумата на плащането, вследствие на което Банката, извършва трансакция с карта, кореспондираща с този код (token).
5. През своя клиентски профил клиентът може по всяко време да се откаже от автоматичното подновяване на услуги.
6. Клиентът може по всяко време да добавя платежна информация чрез въвеждане на данни на банкови карти в своя клиентски профил. За целта към финансовия посредник на плащането се прави нулева транзакция или транзакция на стойност 0.10 лв., която е задължителна за валидирането на картата. За ненулеви транзакции веднага се прави и заявка за анулиране на трансакцията. По този начин картата се валидира без реално от нея да се изтегля сума.
7.Доставчикът уведомява Клиента по имейл, минимум пет (5) дни преди датата на която предстои автоматичното подновяване и плащане на услугата. Имейла включва информация за изтичащите услуги, сумата за плащане и датата, на която ще бъде извършено подновяването.
8. При автоматично плащане на услуга Клиентът има право да откаже плащането в срок до 5 дни от датата на плащането. Доставчикът е длъжен да върне заплатената на клиента сума освен в случаите, описани в Общите условия на доставчика на адрес: https://jethost.bg/terms-of-service/
По своя преценка Доставчикът има право да удържи допълнителна такса за късен отказ от услуга. 9. Доставчикът не носи отговорност за услуги, които не са били подновени автоматично вследствие на невъзможност за осъществяване на плащане, в резултат на изтекла карта, недостатъчна наличност по сметката, блокирана карта и др.